TIE Kinetix presenteert de Spring Release 2021 van het FLOW Platform


TIE Kinetix, leider in 100% digitalisering van de supply chain, heeft de Spring Release van het FLOW Partner Automation platform aangekondigd.

Een belangrijk element zijn de verbeterde mogelijkheden voor onboarding. Het aansluiten van leveranciers, ook wel “onboarding” genoemd, is een belangrijk aspect van het succesvol uitrollen van e-facturatie. Met de vereenvoudigde onboarding kunnen handelspartners (dankzij geavanceerde verificatie) in een korter tijdsbestek en met een hoger slagingspercentage aansluiten op het platform. Aanvullende updates laten zien dat het bedrijf toegewijd is aan het verbeteren van de gebruikerservaring en hun belofte nakomt om de gebruikersondersteuning te verbeteren.

FLOW wordt voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de gevarieerde en complexe behoeften van TIE Kinetix klanten. Verbeterde onboarding is het resultaat van een nieuwe, flexibele tool die intern is ontwikkeld. De tool heeft een oplossing met minder functionaliteit van een derde partij vervangen en heeft aangetoond de onboarding van handelspartners significant te kunnen vereenvoudigen en versnellen. Bovendien maakt de interne tool gebruik van geavanceerde validatietechnieken om handelspartners te identificeren, het aantal fouten te verminderen en het aantal succesvol opgezette partnerverbindingen te verhogen.

“In elk digitaliseringsproject is onboarding één van de grootste uitdagingen, maar we werken er hard aan om het proces zo veel mogelijk te vereenvoudigen”, zegt Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix. “Onze nieuwe mogelijkheden voor onboarding verminderen in hoge mate de behoefte aan ondersteuning door onze medewerkers en verhogen de algehele productiviteit voor onze klanten.”

Naast de verbeteringen op het gebied van onboarding hebben FLOW-gebruikers nu ook toegang tot een compleet overzicht van alle actieve oplossingen, rechtstreeks vanuit het menu van het FLOW portaal. Door de gebruikers te informeren over welke oplossingen er op dat moment voor hen beschikbaar zijn, wordt de gebruikerservaring aanzienlijk verbeterd. Op het gebied van support worden FLOW gebruikers niet langer doorverwezen naar een extern domein om een ticket in te dienen. Een nieuw ontworpen supportpagina maakt het mogelijk om alle tickets binnen het FLOW portaal in te dienen en te volgen op basis van status type.

Dit artikel heeft tot nu toe 0 reacties.
Laat uw reactie achter.