Alphabet heeft 2018 positief afgesloten en heeft zijn cijfers over het afgelopen jaar vrijgegeven: de operationele leaseportefeuille groeide met 3% tot 700.000 personenauto’s en lichte bedrijfswagens.
Het ordervolume bleef bij meer dan 240.000 orders stabiel ten opzichte van het voorgaande jaar en het klantenbestand groeide met 9%, wat neerkomt op 89.000 geregistreerde klanten wereldwijd.
De focus van Alphabet ligt op duurzame mobiliteit en het actief aanbieden van alternatief aangedreven voertuigen. Het aantal elektrische voertuigen (EV’s) en plug-in hybride elektrische voertuigen (PHEV’s) groeide met 28% ten opzichte van het voorgaande jaar. Voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in het nastreven van duurzame mobiliteitsproposities, biedt Alphabet op maat gemaakte eMobility-opties binnen AlphaElectric.
Norbert van den Eijnden, CEO van Alphabet International: “Mobiliteit verandert voortdurend en voor ons is het essentieel om voor iedere gebruiker de juiste mobiliteit te kiezen uit een groeiend aantal mogelijkheden. Unieke en gepersonaliseerde mobiliteitspakketten worden steeds belangrijker en met dit in gedachten stemmen we de toekomst van Business Mobility af op de behoeften van onze klanten.” In 2018 breidde AlphaCity, de Corporate CarSharing-oplossing, zich uit naar het multi-make-segment en breidde het aanbod van voertuigen verder uit met auto’s van alle merken.
Dit artikel heeft tot nu toe 0 reacties.
Laat uw reactie achter.